شرایط نگهداری از تنباکو میوه ای + جلوگیری از خراب شدن

آیا تنباکو خراب میشود؟شرایط نگهداری از تنباکو میوه ای جهت تازه ماندن و جلوگیری از خراب شدن آن چیست؟این ها سوالات اکثر کسانی هستند که قلیان میکشند اما نگران نباشید الاسد در این مقاله جواب سوال شما را خواهد داد با ما همراه باشید.

آیا تنباکو خراب میشود؟

تنباکو میوه ای یکی از محصولات دخانیاتی محبوب است که اکثر مردم مصرف میکنند،هر بسته از این نوع تنباکو چندین مرتبه قلیان کشیدن را تامین میکند.سوالی که ممکن است برای هر مصرف کننده ای پیش بیاد این است که این نوع از تنباکو منقضی می شود؟باید گفت که بله!تنباکو هم مانند سایر مواد مصرفی داری تاریخ انقضا میباشد.البته که تنباکو میوه ای بیش از دوسال از زمان تولید خود میتواند دوام بیاورد اما پس از باز شدن بسته بندی حداقل 6ماه تازه باقی می ماند به این نکته هم باید دقت کرد که تازه ماندن این محصول مشروط به نگهداری مناسب از آن است.

تنباکو خوانسار و سنتی به دلیل نداشتن مواد نگه دارنده و افزودنی ها زودتر از تنباکوهای میوه ای خراب می شوند، چرا که تنباکو میوه ای دارای گیلیسیرین و اسید سیتریک بوده و همین امر ماندگاری آن را تا حد زیادی افزایش می دهد.

 

تنباکو

شرایط نگهداری از تنباکو میوه ای

شایع ترین دلیل در خراب شدن تنباکو میوه ای نگهداری نامناسب از آن است در صورت نگهداری مناسب میتوان ماه ها از آن استفاده کرد.مراقب باشید که تنباکو را در معرص گرما و نور قرار ندهید پس به این نتیجه میرسیم که تنباکو باید در ظروف در بسته باشد.نگهداری از تنباکو میوه ای در ظرف بسته و دمای اتاق و به دور از نور بر ماندگاری این محصول می افزاید. نگهداری از این تنباکو در کیسه های زیپ لاک نیز از آن به خوبی محافظت می کند. تنباکو میوه ای اگر به خوبی نگهداری نشود، با گذشت زمان اسانس ها و طعم های آن از بین می رود.

 
 

“توصیه ما به شما این است که تنباکو میوه ای در حجم زیاد خریداری نشود و فقط به اندازه مصرفی کوتاه مدت تهیه شود.میتوانید تنباکو را در بسته های 50 گرمی تهیه کنید. مجموعه ی الاسد انواع تنباکو میوه ای را در بسته بندی های 50 و 250 (گرمی) و 1کیلویی به فروش می رساند و خریداری تنباکوهای 50 گرمی برای افرادی که مصرف زیادی ندارند بسیار مناسب خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.